beccasblogg-

Direktlänk till inlägg 20 juli 2014

rocken rolla!

Av Becca - 20 juli 2014 00:39

"VET DU EN SSAK?  AJ LÖV U! "n

ä, hon var så full att hon inte kunde prata ordentligt. .. "DU Ä SHOM MITT EXTRA BARN!" 

Ojojoj, folk är duktiga på att pussas och kramas och taffsa när dom är full...

Krister och ante var absolut fullast... "ANTEE!!!!" *krister hugger tag i ante och placerar händerna på hans skinkor* "Å JA NÖP! JA NÖP SÅ ATT HE GJORD ONT TI FINGRA!!!" *grabbar tag i antes skinkor med järngrepp* 

Kom ihåg att båda två är 40+

Jaah, släktträffen vart... bra! När vi kommer dit sitter alla och leker fina och när vi åker därifrån raglar alla omkring,  jääävligt fulla. Har aldrig haft så roligt i hela mitt liv..

Hehe, min faster drog i sig minst tre smirnoff!  Smög fram och sniffade ur flaskan... AMANDA! DU HADE FAN RÄTT!!! DET LUKTADE GOTT SOM FAN!!! längtar tills jag är femton...

Ante (farbror) Fredrik (farbror) mamma och jag stod och pratade: 

Ante: Men du ska veta det! Att vill du ha något! Så köp vi ut åt dig! 

Mamma: nej!!!

Ante:visst fredrik? (Fredrik som står och tänker på annat vaknar till)

Fredrik: Absolut!!! Det är bara å ring! 

Jag: gött!! 

 

Hehe! Sen kom nån på att man skulle dra snusk-historier... i mikrofonen...på högsta volym och förvänta sig att barnen inte hör.. just sayin, mina släktingar kan dom mest grova och detaljerade...  uhm, jag och mina nästan jämnåriga tremeningar gömde oss i ett hörn, intill scenen... och så här lät det på krister: 

"Ja, det var en gång en resande försäljare var ute å körde å kom ti en bondgård o så kom det barn...*sneglar på oss* ...nästan pinsamt...ehm...ska ni inte gå och leka?!! GÅ Å LEK FÖR SATAN!!!!"

 

Många kramar. .. hit och dit... 

Ajja,  roligt att titta ut på alla dårar och tänka;   ja..ja ä int ett skvatt bättre än dom...ja ä lika mycshe dåre som de..."

Hahahaha

Kram,  mamma frågade mig varför jag luktade rök pch var alledes hes... ehm, ja, jag rök SJÄLVKLART på! Jag är hes för att jag har skrattat och med alkohol kommer cigaretter, så varenda jävel satt ju å sög cigarett efter cigarett inne i tältet,  suck...

KRAM

 
 
Amanda

Amanda

20 juli 2014 11:45

Hahaha, detta inlägg gjorde min morgon :D

Så typiskt, i början är allt stelt och fint sen när de fått sig lite under fötterna eller innanför västen så blire håll i gång :)

Haha ja Smirnoff Ice är riktigt gott. Smakar lite som Sprite :D

http://GreatnessComesWithSUCCESS.bloggplatsen.se

Becca

20 juli 2014 15:47

Gött! Jag var så djävulskt trött när jag skrev det där!

Aa! Barnfamiljerna var tvingat å fara när alla raglade omkring och skrattade och kramas, söp och rökte.

Luktade ju på den ich tänkte: "två år kvar sen jävlar!"

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Becca - 30 januari 2015 19:50

Ja du, bloggen. Mycket har hänt sedan år 2012 (tror jag att det var..) men nu... går vi skillda vägar. Vet inte hur många gånger jag bara hammrat ner fingrarna ner i tangenterna med tårarna strömmandes ner för kinder. Jag vet inte heller hur många...

Av Becca - 29 januari 2015 21:31

Yes, hello. Please help me. Mina ridande vänner, nej men asså. *suck* Ni som verkligen rider hästar. Nivet, de som säger gnägg. ANYWAAAYS, barbacka sadlar /bomlösa sadlar i typ western stil. Vet ni vars man kan få tag i en sån? Typ 500kr... ? ...

Av Becca - 29 januari 2015 00:05

Du drömmer om kärlek, din dumma jävla idiot. Det kommer att komma, sure, men hen kommer inte komma flygandes i och med att du lämnat Villis. Det kommer att komma MÅNGA fler tårfyllda och kalla nätter där det finns absolut INGEN att krypa tätt inti...

Av Becca - 28 januari 2015 14:06

Rosor är röda, Violer är viol, Clara är sjuk, Jag är likaså. ...

Av Becca - 27 januari 2015 10:35


Din jävel, du är sjuk och jag är ensam. VÄNTA! JAG HAR DET HÄR!! Rosor är röda, Violer är viol, Du är sjuk, Världen är grå. I made a FUCKING POEM FOR YOU MY DEAR LADY!! Kram och krya på dig, din lilla svamp. ...

Becca

Hej och välkommen!

Lever i Norrland och har hästar som hobby!

Läs mer om mig i inläggen ;D

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilket tema på nya headern?
 Hästar
 Romantik
 Lantligt
 "Djup"
 "Dikter"
 Poems ^^

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok!

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards